duminică, 2 martie 2008

A system of video supervision

Am sistem video de supraveghere! Nemaipomenit!!
Cine nu face ABA acasă nu îşi dă seama ce important e...întâmplător, nouă nu ne-a mers până acum nici o metodă de înregistrare. Nici cu webcam, nici cu cameră de filmat....astfel încât nu am înregistrat aproape nimic din terapie, şi îmi pare rău pentru că ar fi rămas pe casete stadiile atât de diferite prin care a trecut copilul până acum. De asemenea probabil că mi-ar fi fost mult mai uşor de analizat modul în care lucrează echipa, şi cauzele pentru care de astă-toamnă încoace are o eficienţă foarte scăzută.

Am reuşit de ieri până azi să centralizez toate dosarele cu programe curente şi să schiţez nişte înlănţuiri între programele curente şi cele care urmează să fie introduse în viitor.
De asemenea am făcut din memorie şi o listă foarte lungă cu programele care se află în generalizare (vreo 45, dar cred ca am mai şi uitat dintre ele). Mâine am de gând să le sistematizez şi voi relua generalizările mai intensiv decât până acum. În primul rând că o să multiplic lista în multe exemplare pe care voi încercui zilnic mai multe programe care să se facă, astfel încât No3 să nu îşi mai aleagă să lucreze doar ce crede de cuviinţă şi ce îşi aminteşte. Eu am reuşit în după-masa asta să fac 35 de generalizări în trei ore fără să îl presez, de fapt revenisem prea repede în casă de afară şi oricum se plictisea. Secretul generalizării în această fază cu volum prea mare este să repeţi mai degrabă programele decât itemii astfel încât să îşi amintească programul în sine. Din nou nu am fost mulţumită, pentru că am sărit (din cauza faptului că nu m-am simţit bine de trei săptămâni încoace) peste generalizările din ultimele două week-end-uri şi se vede, răspunsuri mai superficiale, nu discriminează între comenzi, iar de inovaţii de programe (mixări) nici nu poate fi vorba. Trebuie întîî introdus modelul la care m-am gândit şi după aceea alte idei.

(E foarte draguţ sistemul video...dar totuşi ciudat să ai aşa ceva în casă. Trebuie să fii atent cum umbli şi ce vorbeşti pentru că "ochiul magic te priveşte" şi nu te simţi în largul tău chiar dacă în mod potenţial nimeni altcineva nu se uită la înregistrări. )

Niciun comentariu: