duminică, 13 iulie 2008

Looking back without anger

În urma analizelor medicale şi investigaţiilor informale a început să se contureze o versiune în ceea ce priveşte regresia lui M. Anume, are o infecţie (probabil şi abcesul a fost un focar) care tot recidivează dar nu e vizibilă. Analizele au indicat infecţie urinară (sau insuficienţă renală, încă nu e clar) şi anemie hipocromă (uşoară, am impresia). Greaţa şi oboseala lui anormală indică şi o insuficienţă hepatică (analizele prin sistemul de stat sunt incomplete, după ce au luat toate probele au dat la rezultate formula leucocitară întoarsă pe toate feţele în loc de altele utile - bilirubina, de exemplu). Venind pe fondul acesta fizic, ultima schemă homeopatică (cu remedii puternice, concentraţia 1M) mai mult a stricat decât a reparat. Homeopatia urmăreşte detoxifierea, dar dacă ficatul şi rinichii copilului nu funcţionează bine, toxinele nu au cum să se elimine.
Întrebarea mea este acum de ce remediile homeopatice nu au prospect? De ce se spune peste tot că nu au efecte adverse, deşi acestea există? De ce nu s-a gândit nimeni că ar trebui să existe precauţii sau contraindicaţii?
O cunoştinţă, profesoară venită de la Londra (cu o altă educaţie, cu un exerciţiu democratic mai îndelungat) m-a sfătuit călduros să reclam problema sau să scriu firmei care produce remediile...eu, cunoscând principiul românesc al lui "merge şi aşa", am hotărât să nu consum energie preţioasă şi să mă mulţumesc cu faptul că M. este acum mai stabil şi chiar dacă am pierdut nişte luni de zile, măcar avem o explicaţie logică şi nişte căi pe care le-am putea urma ca să ne fie mai bine...

Niciun comentariu: